:: KOMUNIKOLOGIJA
Fakultet tehničkih nauka, Univerzitet u Novom Sadu

Povratak na početnu stranicu
Iz iste kategorije:

>> Prezentacije sa predavanja
>> Literatura za predmet Psihologija u menadžmentu
>> Poslovno pismo: upit za poslovnu saradnju za poslovni uspeh
>> Poslovno pismo: poslovna ponuda primer predloga za posao
>> Psihološko testiranje za posao: kako se ponašati
>> Pismo preporuke: Preporuka za posao primer
>> Pismo preporuke: Preporuka profesora za stipendiju primer
>> Obrazac za motivaciono pismo - primer
>> Obrazac za propratno pismo - primer
>> CV obrazac: Obrazac za CV i radnu biografiju
>> Motivaciono pismo primer - kako napisati

trenutno čitate>> Kako održati prezentaciju i javni nastup

>> Propratno pismo primer - primer poslovnog pisma
>> Dobra powerpoint prezentacija primer
>> Poslovni razgovor, priprema i vođenje poslovnog razgovora
>> Primer CV-ja, primer radne biografije, propratnog pisma
>> Kako napisati CV (sivi) radna biografija propratno i motivaciono pismo: koraci i greške
>> Primeri poslovnih pisama - poslovno pismo
>> Poslovno pismo - princip i primer poslovnog pisma, službeni dopis, memo
>> Pisana komunikacija - poslovni imejl



affiliate_link

Kako održati prezentaciju i javni nastup

Kako održati dobru prezentaciju i javni nastup?

Dobra prezentacija organizacije ili onoga što ona ima da ponudi mora:
1. da privuče i drži pažnju slušalaca
2. da bude jasna, nedvosmislena i lako razumljiva
3. da zainteresuje slušaoce da zatraže dodatne informacije ili da probaju ono što organizacija ima da ponudi.
Ukoliko bilo koja od ove tri tačke nije ispunjena, i ostale dve neće biti ispunjene ili neće imati nikakvog značaja.

Osnovna pravila dobrog nastupa su:
1. dobro se pripremite - odvojite najvažnije elemente i predstavite samo njih
2. provežbajte nastup - nekoliko puta glasno sami ili pred prijateljima verbalizujte ceo govor, od pozdravne reči do zahvaljivanja na pažnji

Suština svakog nastupa pred drugima je da prenesete nešto u svest onima koji vas gledaju i slušaju. Uspešnost u tome zavisi od toga:
1. koliko dobro privučete pažnju slušalaca
2. koliko dobro zadržavate pažnju slušalaca
3. koliko se trudite da govorite rečima koje slušaoci razumeju i nalaze za relevantne





__________
Uneto dana: 2010-12-17 u kategoriji: materijali
Ključne reči: prezentacija, javni nastup, ppt, powerpoint, trema, uspešnost, posao, novac, karijera


Dodatni resursi:
Pozitivna psihologija
Psihologija blog